.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض جمعی از رانندگان تاكسي در قائمشهر
تعداد زيادي از رانندگان تاكسي، مسير ميدان طالقاني به ميدان امام(ره) قائمشهر، صبح امروز دست به اعتصاب زده و با اين كار موجب ترافيك در اين مسير شدند.اين رانندگان نسبت به برخورد...
اعتراض جمعی از رانندگان تاكسي در قائمشهر

تعداد زيادي از رانندگان تاكسي قائمشهر صبح امروز (شنبه) اعتصاب كردند.

به گزارش فارس تعداد زيادي از رانندگان تاكسي، مسير ميدان طالقاني به ميدان امام(ره) قائمشهر، صبح امروز دست به اعتصاب زده و با اين كار موجب ترافيك در اين مسير شدند.
اين رانندگان نسبت به برخورد نيروي انتظامي با خود اعتراض داشته و اظهار داشتند: جايي براي پارك تاكسي‌هاي خود نداريم و زماني كه صف تاكسي‌ها طولاني شده و در صف توقف مي‌كنيم از سوي راهنمايي و رانندگي جريمه مي‌شويم.
اين گروه اضافه كردند: شهرداري، محلي براي توقف تاكسي‌ها درنظر بگيرد و تمهيدي براي صف‌هاي طولاني تاكسي‌ها بينديشد.
همچنين اين عده نسبت به عدم وجود مرجعي براي رفع مشكلات خود گله كردند و درخواست ايجاد سازمان تاكسيراني داشتند تا از طريق اين مرجع مشكلات خود را مطرح و برطرف كنند.
آنها همچنين نسبت به افزايش قيمت كرايه تاكسي از 75 به 90 تومان اعتراض كردند و اعلام كردند: براي پرداخت باقيمانده پول به مشتريان با مشكل مواجه هستيم، مناسب بود افزايش كرايه تاكسي به صورتي انجام مي‌شد كه ما نيز در پرداخت بقيه پول دچار مشكل نشويم.
اين رانندگان با فرياد خواسته‌هاي خود را بيان مي‌كردند و خواستار رفع مشكل خود از سوي مسئولان بودند.
يكي از اين رانندگان تاكسي به نام الف-م در خصوص اين اعتصاب چند ساعته گفت: بعد از عيد با شرط اينكه مسافربرهاي شخصي را جمع آوري كنند، 250 تاكسي به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.
وي با اشاره به اينكه هنوز اين مسافربر‌هاي شخصي در حال مسافر كشي هستند، اضافه كرد: با افزوده شدن اين تعداد تاكسي، صف‌هاي نوبت براي سوار كردن مسافر طولاني شده به طوري كه تا ميدان طالقاني(مركز شهر) نيز ادامه پيدا مي‌كند.
وي با عنوان اينكه ترافيك به‌ وجود آمده در مركز شهر را كه ناشي از صف تاكسي‌ها است، درك مي‌كنيم، اظهار داشت: راننده تاكسي به همين دليل توسط ماموران راهنمايي و رانندگي از چهار تا هشت هزار تومان جريمه شده و از سه تا چهار روز تاكسي توقيف مي‌شود.
به گفته وي صف‌هاي طولاني جايگاه‌هاي CNG و خراب بودن اين جايگا‌ها، نرخ‌هاي كرايه غير متعارف كه براي پنج يا 10 تومان موجب اختلاف بين راننده و مسافر شده، ايراد‌هاي فني سنسورهاي تاكسي‌هاي دوگانه‌سوز و كمبود قطعات آن از جمله دلايل ديگر اين اعتصاب است.
وي با بيان اينكه در چند روز گذشته نيز چنين اعتصابي صورت گرفت اما هيچ مسئولي حاضر به پاسخگويي نشد، گفت: شهرداري هيچ فكري به حال مشكلات صنفي تاكسي‌رانان و تاكسي‌داران نمي‌كند و چند سال است، خواستار تشكيل سازمان تاكسيراني هستيم.
در چند روز گذشته اين اتفاق در مسير ميدان طالقاني به ميدان جانبازان نيز به همين دلايل صورت گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 شهريور 1387
درون محوطه کارخانه نساجی پارک کنید چون بلااستفاده شده ؟؟؟؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.